کاشت مو در تهران
نوشته شده توسط : ipooshak

ریزش مو مشکلی فراگیر بوده است که ممکن است هر کسی را به دلایل مختلف درگیر کند. البته این استرس تنها به دلیل ریزش مو افراد نیست؛ چون اگر بخواهید برای کاشت مو اقدام کنید، متوجه می‌شوید انتخاب یک روش درمان برای کاشت مو، خودش ماجراها دارد. حتما تا به امروز با انواع روش‌های خانگی، شامپو، قرص‌ها، محلول‌ها و شامپوها آشنا شدید که گفته شده مصرف آن‌ها باعث شده ریزش موهایتان را متوقف شود.

در این میان بعضی از افراد هستند که کاندیدای خوبی برای کاشت مو هستند. این روش درمان تنها راه دائمی برای قطع ریزش مو می باشد. ما در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل قصد داریم بهترین و متداول ترین روش های درمانی را به شما معرفی کنیم.

کاشت مو

بررسی روش کاشت موی FUT

در روش  FUTپزشک از پوست پشت سر یا بالای گوش مراجعه کننده نواری از پوست را برداشت می‌ کند. بعد از آن زیر میکروسکوپ فولیکول‌های موجود در پوست سر را استخراج می کند و سپس تکی تکی در محل ‌های خالی پوست سر می‌کارد.

مزایا روش FUT

 

روش FUT  هزینه‌های کمتری نسبت به سایر متدها دارد؛کل مراحل جراحی کاشت مو به روش FUT در یک روز انجام می ‌شود؛ نیازی به تراشیدن موها نیست. با توجه به اینکه FUT روش سریعی است، فولیکول‌ها به مدت زمان کمتری خارج از بدن هستند و احتمال آسیب دیدنشان به آن ها کمتر می ‌شود.

 

معایب روش FUT

ایجاد زخم نواری در محل بانک مو، برش نواری پوست عملی تهاجمی بوده که با خونریزی نیز همراه است؛ بعد از کاشت مو به این روش به نباید ورزش‌ های سنگین انجام دهید؛افرادی که پوست سر انعطاف‌پذیری نداشته باشند؛ نمی‌توانند با روش FUT مو بکارند. در این روش نمی‌توان موهای ظریف پایین گردنو موهای بدن را برداشت و به عنوان بانک مو از آن استفاده کرد.

کاشت مو

کاشت مو به روش FIT 

این روش در دنیا به نام «استخراج واحدهای فولیکولی»  FUE نیز شناخته می ‌شود. در روش FITنیز برداشت و کاشت فولیکول ‌ها به شکل واحدی انجام می‌شود.

مزایا و برتری‌های روش FIT

در روش FIT تنها زخم های کوچکی روی سر بوجود میاید که به سرعت هم خوب می شوند؛ این روش، روشی غیر تهاجمی است که معمولا با درد و ناراحتی نیز همراه نیست. در روش FIT می ‌توان از موهای نازک‌ تر نیز مو استخراج کرد که به طبیعی ‌سازی کاشت هم کمک می کند. می‌ توان از فولیکول‌های ریش و بدن نیز مو استخراج کرد که به روش BHT معروف است. بعد از کاشت مو به این روش محدودیتی برای ورزش کردن وجود ندارد.

معایب و محدودیت‌های روش FIT

در این روش برداشت مو واحدی است بطور مثال جراح 100 فولیکول را باید روی 100 سوراخ سما ایجاد کند. این کار زمان بر بوده و ممکن است در مدت زمانی که فولیکول ها خارج از بدن قرار دارند، به آن ها آسیب وارد شود.

کاشت مو به روش SUT

روش SUT از همان قوانینی تبعیت می‌کند که در روش FIT نیز وجود داشته تنها از دستگاه مخصوص برای انجام این کار استفاده می کنند. استفاده از دستگاه باعث افزایش سرعت کاشت مو نیز می شود.

مزایا و معایب روش SUT

این روش همچون روش FIT بوده و مزایا و معایب مشابه ای دارد. تنها نکته که وجود دارد این است که در روش SUT سرعت کاشت بیشتر است.

کاشت مو

کاشت مو به روش Micro FIT

کاشت مو به روش Micro FIT یا MFIT جدیدترین تکنولوژی برداشت مو می باشد. در این روش نیز استخراج و برداشت مو به صورت واحدی بوده و تنها تفاوت این روش استفاده از ابزارهای بسیار دقیق‌تر و ظریف‌تر برای برداشت موها است. 

مزایا و معایب روش Micro FIT

مزایا این روش همچون روش FIT است. در مورد معایب باید بگوییم که، معایب موجو در روش FIT بر طرف شده است.

جمع بندی

ما در این مقاله از آنیل شما را با بهترین روش های کاشت مو آشنا کردیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه هر یک از روش های کاشت مو به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه فرمایید.





:: برچسب‌ها: کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: